Dayco

( ilość produktów: 81 )

Firma

 

Dayco jest liderem w zakresie opracowywania, projektowania, produkcji oraz dystrybucji szerokiej gamy pasków, napinaczy i kół pasowych na rynek pojazdów osobowych, transportu drogowego, budownictwa, rolnictwa oraz przemysłowy.

Uważana zarówno przez producentów oryginalnego sprzętu, jak i sprzedawców części zamiennych do samochodów osobowych, za innowacyjne przedsiębiorstwo otwarte na nowe technologie, firma Dayco posiada międzynarodową, całkowicie zintegrowaną sieć linii produkcyjnych, centr dystrybucyjnych, biur technicznych i salonów handlowych, zatrudniających prawie 3000 pracowników. Dayco jest wierna wciąż tej samej strategii handlowej, obranej ponad 100 lat temu: zaspokajać z wyprzedzeniem potrzeby swoich klientów, oferując im szybkie usługi i produkty najwyższej jakości.


 

Ford i Dayco. Wielkie zwycięstwo.

(Grudzień 2014)

Trzeci rok z rzędu, po poprzednich zwycięstwach w roku 2012 i 2013, silnik Ford 1.0 EcoBoost zwyciężył podczas rozdania nagród International Engine of the Year Awards 2014, po raz kolejny zostawiając konkurencję daleko w tyle.

Unikalne zwycięstwo trzy razy z rzędu dla silnika Ford 1.0 EcoBoost- absolutnego zwycięzcy w kategorii poniżej jednego litra. Ford 1.0 EcoBoost jako pierwszy zamontował system Belt In Oil stworzony przez Dayco. System ten, który jest koronnym produktem Dayco, umożliwia niezrównane dotąd osiągi w kategorii niskiego poziomu hałasu silnika, wydajności, lekkości oraz niskiego zużycia.


 

POLITYKA JAKOŚCI

Główne punkty polityki firmy to: zadowolenie klienta zadowolenie pracowników poszanowanie środowiska zadowolenie akcjonariuszy

ZADOWOLENIE KLIENTA

Zadowolenie klienta jest głównym celem Dayco Europe Srl, służącym umacnianiu i rozwijaniu pozycji spółki jako czołowego dostawcy w zakresie systemów przekazywania mocy (pasków, napinaczy, kół pasowych i kół zamachowych tłumiących), przeznaczonych dla sektora automotive. Dlatego właśnie struktura firmy nastawiona jest na zrozumienie i wyprzedzenie wymagań Klienta, które z kolei zostają przetłumaczone i rozwinięte jako wewnętrzne, sformalizowane cele. By móc je zrealizować, działania, a także wewnętrzne procesy i struktury firmy opierają się na następujących zasadach: Projekty wyrobu/ procesu opierające się na systematycznych działaniach zapobiegawczych Planowanie odpowiednich zasobów Zgodność wyrobu z wymaganiami Klienta Jakość dostaw określana przez usługi, elastyczność i szybkość reagowania Optymalizacja zarządzania Jakością, biorąc pod uwagę potencjalne ryzyko, koszty i zyski dla firmy i dla Klienta Zdolność ciągłego ulepszania wewnętrznych procesów, wykorzystując w znacznej mierze wskazówki pochodzące od klientów

ZADOWOLENIE PRACOWNIKÓW

Zadowolenie pracowników, rozumiane jako motywacja Zasobów Ludzkich do doskonalenia tak siebie, jak i procesów, do podwyższania osiągnięć, a także jako zaangażowanie, jest niezbędnym narzędziem prowadzącym do rozwoju i osiągnięcia doskonałości w Biznesie. Zadowolenie rozumiane jako motywacja zostaje osiągnięte poprzez następujące działania: komunikowanie/informowanie systemy motywacji i ocena pracowników szkolenie oraz inne rodzaje kształcenia uczestnictwo w procesach podnoszących globalną jakość

POSZANOWANIE NARURALNEGO ŚRODOWISKA

Poszanowanie środowiska, w którym rozwijana jest działalność gospodarcza, jest nakazem spółki, która otrzymała certyfikację środowiskową ISO 14001 dla swych zakładów, wyprzedzając tym samym wymogi rynku motoryzacyjnego. Grupa działa w poszanowaniu wszystkich ustaw i normatyw dotyczących spraw ochrony środowiska oraz innych podpisanych wymogów, aby zapewnić: stopniowe redukowanie źródeł zanieczyszczenia ciągłą poprawę i zapobieganie zanieczyszczaniu środowiska zmniejszenie i optymalizację zużycia zasobów naturalnych i energii stosowanie procesów wytwarzania dóbr nie zagrażających środowisku i bezpieczeństwu pracowników realizowanie obiektów przemysłowych i zarządzanie nimi, mając na uwadze ograniczanie do minimum zagrożenia dla środowiska.

ZADOWOLENIE AKCJONARIUSZY

Dochodowość firmy to przesłanka jej trwałości. Firma zapewnia swą dochodowość poprzez: inwestowanie w technologię, unowocześnianie produktów i procesów; ciągłe dążenie do ograniczenia marnotrawstwa i nieefektywności; system kontroli zarządzania będący w stanie monitorować wskaźniki ekonomiczno-finansowe oraz zapewnić mechanizmy szybkiego reagowania. Wszystko to wdrażane jest przez System Zarządzania Jakością przedsiębiorstwa, będący podstawowym narzędziem i nośnikiem organizacyjnym. Firma uznaje narzędzie konfrontacji między realiami wewnętrznymi, a zewnętrznymi, w połączeniu z analizą konkurencji, za ważną pomoc w ulepszaniu.

Zaufane Opinie IdoSell
4.90 / 5.00 754 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-14
Szybko i sprawnie
2024-03-11
Wszystko ok polecam serdecznie
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixel